Freeware-Tools.Com

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

3 απαντήσεις

    Formula 1

    magakos
    magakos
    Administrator
    Administrator


    Μηνύματα : 1829
    Ηλικία : 50
    Πόλη : Καβάλα
    Μέλος από : 16/01/2010

    Formula 1 Empty Formula 1

    Δημοσίευση από magakos Δευ 15 Μαρ 2010, 08:49

    Formula 1 160eh51


    Ο Αλόνσο πήγε σούζα το…αλογάκι της Ferrari στο Μπαχρέιν – Άτυχος ο Φέτελ.

    Ντεμπούτο με νίκη. Ο Φερνάντο Αλόνσο στην πρώτη του εμφάνιση με τη Ferrari, ως η μεγάλη μεταγραφή του φετινού πρωταθλήματος, πέτυχε μια μεγαλειώδη νίκη στο Μπαχρέιν, στο πρώτο γκραν πρι της χρονιάς και 7ο που γίνεται στο εμιράτο.

    Ο 28χρονος Ισπανός, έχοντας κερδίσει άλλες δύο φορές στην πίστα του Σακίρ, το 2005 και το 2006 με τη Renault (τη δεύτερη χρονιά πάλι στο ξεκίνημα της σεζόν), κατάφερε να φθάσει τις 22 νίκες καριέρας, σε 141 αγώνες, και να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ξανά μετά το 2008.

    Παράλληλα, θέτει άμεσο στόχο την κατάκτηση ενός τρίτου πρωταθλήματος (2005-2006 με Renault). Και το αναφέρω αυτό διότι φέτος οι νίκες έχουν υπερτριπλάσια βαθμολογική σημασία από πριν, λόγω της μεγαλύτερης διαφοράς από τον δεύτερο (7 βαθμοί, από 2 πέρυσι).

    Καλή εκκίνηση

    Ο Αλόνσο ξεκινώντας από την τρίτη θέση στο γκριντ, βρισκόταν με το μονοθέσιο του ακριβώς πίσω από τον πρώτο Σεμπαστιάν Φέτελ με τη Red Bull, έχοντας πλάι αλλά λίγο πιο μπροστά την άλλη Ferrari του Φελίπε Μάσα, ο οποίος είχε το δεύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές.

    Όμως, επειδή ο Αλόνσο φημίζεται για τις καλές εκκινήσεις, έστριψε μπροστά από τον ομόσταβλό του στην πρώτη δεξιά στροφή μετά την ευθεία και ακολούθησε κατά πόδας τον Φέτελ που είχε ξεπεταχθεί σχετικά εύκολα μπροστά. Τρίτος έμεινε ο Μάσα, ακολουθούμενος από Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον με τις Mercedes και McLaren αντίστοιχα.

    Στην πρώτη στροφή ο κινητήρας Renault στο μονοθέσιο της Red Bull του Μαρκ Γουέμπερ έβγαλε καπνό από διαρροή λαδιού, κι ο Αυστραλός έπεσε πολλές θέσεις από την 6η που είχε στην εκκίνηση. Η κατάσταση στην κορυφή, όσο περνούσαν οι γύροι, δεν άλλαζε. Όμως επειδή τα ελαστικά άρχισαν να φθείρονται νωρίς, λόγω του ότι οι 10 πρώτοι στο γκριντ ξεκίνησαν με τα ελαστικά που ολοκλήρωσαν προχθές τα δοκιμαστικά, πρώτος στα πιτς για αλλαγή ελαστικών μπήκε ο Αλόνσο στον 17ο γύρο και στο επόμενο ο Φέτελ με τον Μάσα.

    Και πάλι η κατάσταση στην πρώτη τριάδα δεν είχε αλλάξει με τη διαφορά μεταξύ Φέτελ – Αλόνσο να κυμαίνεται από 3,3 σε 2,7 δευτ. Οι τρεις οδηγοί παρέμεναν κοντά μέχρι που έφθασε ο 34ος γύρος.

    Εμεινε από ισχύ

    Το μοτέρ του Φέτελ άρχισε να μουγκρίζει, έχασε δύναμη κι όπως φάνηκε στο τέλος από ραγισμένη εξάτμιση. Ετσι, ο Αλόνσο άρπαξε την ευκαιρία. Στην πρώτη στροφή μετά την ευθεία πέρασε εύκολα, όπως και ο Μάσα που ακολουθούσε. Ο Φέτελ δεν επιχείρησε να αντιδράσει γνωρίζοντας ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα παρά μόνο να προσπαθήσει στους 15 γύρους που απέμεναν να κρατηθεί όσο ψηλά γινόταν με το πρόβλημα που αντιμετώπιζε.

    Η στάση αναμονής του Αλόνσο αποδείχθηκε ιδανική επιλογή, διότι με τέλειο μονοθέσιο μπορούσε να παίξει σαν τη γάτα με το ποντίκι. Κι όταν ήρθε η στιγμή, έστω και από ατυχία του Φέτελ, δεν του χαρίστηκε. Στο υπόλοιπο του αγώνα ο Αλόνσο δεν πιέστηκε από τον Μάσα. Ο Βραζιλιάνος έχοντας αλλάξει κινητήρα πριν τον αγώνα, χωρίς ποινή, ήθελε να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο βάθρο, δίχως να ζορίσει το μοτέρ διότι αφού έχοντας χρησιμοποιήσει ένα στα δοκιμαστικά και τώρα ένα ακόμα στον αγώνα, πρέπει να βγάλει όλη τη χρονιά (18 γκραν πρι ακόμα) με 7 κινητήρες.

    Για κάθε παραπάνω μοτέρ θα δέχεται ποινές θέσεων στο γκριντ. Απόλυτα φυσιολογικά λοιπόν ήρθε το 1-2 για τη Ferrari, το πρώτο μετά το 2004 (!) κι όλοι έδειξαν ευχαριστημένοι από αυτή τη κατάληξη.

    Εμεινε τρίτος ο Χάμιλτον

    Από τη στιγμή που ο Ρόσμπεργκ πέρασε τον Χάμιλτον στην αρχή του αγώνα, ο Βρετανός παρέμεινε κοντά του περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή. Αυτή ήταν το πιτ στοπ για αλλαγή ελαστικών και τότε πέρασε μπροστά από τον Γερμανό, ανεβαίνοντας αυτός στο βάθρο.

    Ο Χάμιλτον παραπονέθηκε στη διάρκεια του αγώνα ότι είχε αναπηδήσεις το μονοθέσιο και εν γένει δεν ήταν αυτό που θα ήθελε για να κερδίσει. Από το ολότελα όμως, καλή και η Παναγιώταινα.

    Θετική εμφάνιση η Mercedes

    Η γερμανική ομάδα βλέποντας και τα δύο μονοθέσια αρκετά ψηλά στη δεκάδα, μάλλον θα πρέπει να είναι ευχαριστημένη. Ο Ρόσμπεργκ δεν μπόρεσε να υπερασπιστεί το αρχικό προσπέρασμα στον Χάμιλτον και έμεινε πίσω, ενώ για τον Μίκαελ Σουμάχερ κρίνεται θετική η επανεμφάνιση σε γκραν πρι ύστερα από 3 χρόνια απουσίας.

    Ο 41χρονος Γερμανός ήταν 44 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αλόνσο, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Ο ίδιος τόνισε ότι διασκέδασε τον αγώνα. «Είναι μόνο η αρχή και έπρεπε να μην κάνεις λάθη. Οι προσπεράσεις ήταν δύσκολη υπόθεση, εκτός κι αν κάποιος έκανε λάθος. Αυτή είναι η δράση και σε αυτό το περιβάλλον θα κινηθούμε. Δυσκολεύτηκα λίγο με τους νέους κανονισμούς. Μετά από τρία χρόνια είναι φυσικό να ψάχνεις το δρόμο σου στα νέα δεδομένα», επισήμανε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

    Χαμηλά ο περσινός πρωταθλητής

    Χθες έγραψα ότι είναι σχετικά εύκολο να φθάσεις στην κορυφή αλλά πολύ δύσκολο να κρατηθείς εκεί. Αυτό το γνωρίζει ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος σε άλλη ομάδα αλλά με το Νο1 στο ρύγχος θα προσπαθήσει να σταθεί με αξιοπρέπεια στο πρωτάθλημα.

    Χθες δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικός με τη McLaren η οποία μπορεί σε τελική ταχύτητα να υπερτερεί με την εφεύρεση στην πίσω αεροτομή, εντούτοις στις στροφές το μονοθέσιο παρουσίαζε μερική αστάθεια.

    Ο Μπάτον γνωρίζει ότι σε μια ομάδα που ο Χάμιλτον θεωρείται παιδί της και τρέχει για τέταρτο χρόνο, πρέπει να καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια. Ίδωμεν.

    Μάχη για τη δεκάδα

    Με την αλλαγή στον τρόπο βαθμολόγησης, κάθε πόντος είναι πολύτιμος. Φέτος βαθμούς παίρνουν οι 10 πρώτοι οδηγοί, αλλά η διαφορά ανάμεσα στον πρώτο (25 β.) και στον τελευταίο (1 β.) είναι χαώδης. Όμως «μάζευε κι ας είναι ρόγες», όπως λέμε.

    Με αυτό το πνεύμα κινήθηκε ο Γουέμπερ βλέποντας στην πρώτη στροφή ο κινητήρας της Red Bull να βγάζει λάδια. Έχασε πολύτιμες θέσεις και το γεγονός ότι τερμάτισε 8ος είναι θετικό. Στα λάδια του γλίστρησαν δύο τρεις οδηγοί με αποτέλεσμα να χάσουν κι αυτοί θέσεις. Όσο για τον Λιούτσι με τη Force India, πρέπει να πανηγυρίζει για τους 2 βαθμούς.

    Ασφαλώς και ο Βιτζάι Μαλία, ο Ινδός μεγιστάνας της ομάδας, θέλει περισσότερα πόντιουμ από το μοναδικό πέρυσι στο Σπα με τον Φιζικέλα, όμως θα χρειαστεί περισσότερη δουλειά διότι ο ανταγωνισμός έχει φουντώσει. Τη δεκάδα έκλεισε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο ο οποίος έτρεξε για 286η φορά.

    Αναμφίβολα ο μαθουσάλας των γκραν πρι, τσιμπώντας τον ένα βαθμό θα θελήσει να προσθέσει περισσότερους στο σακούλι του αλλά κυρίως να ανεβάσει ψηλότερα την πάλαι ποτέ κραταιά Williams.

    Τα ρέστα τους

    Για τον Κούμπιτσα με τη Renault η εκτός δεκάδας θέση σημαίνει ότι το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς θέλει χρόνο για να λειτουργήσει. Η Toro Rosso με Αλγκουερσουαρί και Μπουεμί απλά έδειξε ότι είναι λίγο καλύτερη από τις νέες ομάδες που μπήκαν φέτος στο χορό της F1.

    Από αυτές σε καλύτερη μοίρα είναι η Lotus η οποία τερμάτισε και τα δύο της μονοθέσια με τους έμπειρους Κοβαλάινεν και Τρούλι. Η δεύτερη νέα ομάδα BMW Sauber, η οποία διατηρεί το όνομα BMW για εμπορικούς λόγους μόνο, δεν κατάφερε να φθάσει στο τέρμα τα μονοθέσια, λόγω υδραυλικών προβλημάτων.

    Η Virgin με ελάχιστες δοκιμές έμεινε νωρίς εκτός μάχης. Ο Γκλοκ από κιβώτιο ταχυτήτων και ο ντι Γκράσι από υδραυλικά. Ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, το αφεντικό, τώρα που μπήκε στα βαθιά από απλός χορηγός πέρυσι στην πρωταθλήτρια Brawn GP, βλέπει ότι το παιχνίδι παίζεται αλλιώς.

    Τέλος, η Hispania που δεν έκανε καθόλου δοκιμές πριν το χθεσινό γκραν πρι, είδε τον Σένα να κάνει 17 γύρους αλλά να μένει από μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Τσάντχοκ, ο Ινδός ίσα που πάτησε την πίστα και στον πρώτο γύρο έκανε ζημιά στο μονοθέσιο εγκαταλείποντας άδοξα την πρώτη του προσπάθεια στη Φόρμουλα 1. Το επόμενο ραντεβού είναι στις 28 Μαρτίου στην Αυστραλία.
    Πηγή: Sport-fm.gr
    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Τρι 16 Μαρ 2010, 08:46

    Οπως λέει κι ο λαός η καλή μέρα απ' το πρωί φαίνεται...Ευχομαι στη Scuderia τα καλύτερα.
    magakos
    magakos
    Administrator
    Administrator


    Μηνύματα : 1829
    Ηλικία : 50
    Πόλη : Καβάλα
    Μέλος από : 16/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από magakos Τρι 16 Μαρ 2010, 09:51

    dimitris7 έγραψε:...Ευχομαι στη Scuderia τα καλύτερα.


    Μαζί σου..... Very Happy
    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Κυρ 07 Νοε 2010, 06:47

    16 μαρτίου ήταν το τελευταίο ποστ για τη scuderia,και φτάνουμε μετά απο πολλά προβλήματα να διεκδικεί πρωτάθλημα...
    Βλέπεις Μάκη οτι πιστέυεις και πιστέυουν όλοι γίνεται
    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Κυρ 14 Νοε 2010, 06:12

    Για μένα το αξίζει ο φέτελ απο τα σπάνια πολύ καλά πρωταθλήματα που είδαμε φέτος ...

    magakos
    magakos
    Administrator
    Administrator


    Μηνύματα : 1829
    Ηλικία : 50
    Πόλη : Καβάλα
    Μέλος από : 16/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από magakos Κυρ 14 Νοε 2010, 11:25

    Τραγική η στρατηγική της Ferrari σήμερα πάντως.... Mad
    thant
    thant
    Moderator
    Moderator


    Μηνύματα : 1319
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από thant Παρ 21 Ιαν 2011, 07:19

    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Σαβ 22 Ιαν 2011, 05:07

    thant έγραψε:

    Πολύ καλό,αν και το οδόστρωμα ολισθηρό...
    Για μένα το καλύτερο κατοικίδιο είναι οι γάτες αν και έχω και σκυλιά.
    magakos
    magakos
    Administrator
    Administrator


    Μηνύματα : 1829
    Ηλικία : 50
    Πόλη : Καβάλα
    Μέλος από : 16/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από magakos Σαβ 22 Ιαν 2011, 08:50

    Φοβερά παντιλίκια... Laughing
    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Δευ 28 Νοε 2011, 12:54

    Formula 1 Screenshot2811201110532

    Φανταστείτε τι μπινελίκια έχει ακούσει ο μασα και ο φερνάρντο που θεωρούνται είδωλα απ' αυτόν... Laughing Οπως δήλωσε στο τάκη πουρναράκη του χρόνου η σκουντερία θα είναι πιο ανταγωνιστική μπροστά στις ρεντ μπουλ-μακ λαρεν δουλέυουμε γιαυτό ηδη απο τα μισά της φετινής σεζόν...είδομεν...



    magakos
    magakos
    Administrator
    Administrator


    Μηνύματα : 1829
    Ηλικία : 50
    Πόλη : Καβάλα
    Μέλος από : 16/01/2010

    Formula 1 Empty Στη Renault ο Κίμι!

    Δημοσίευση από magakos Τρι 29 Νοε 2011, 06:03

    Στη Renault ο Κίμι!


    Ο Κίμι Ράικονεν υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη Lotus Renault και ουσιαστικά θα πάρει τη θέση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, καθώς η επιστροφή του Πολωνού στην ενεργό δράση, αποτελεί γρίφο για δυνατούς λύτες.

    «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στην Formula 1, ύστερα από διακοπή δύο ετών. Είμαι ευγνώμων στην Renault, για την ευκαιρία που μου έδωσε. Ο χρόνος που πέρασα στο WRC ήταν χρήσιμος για την καριέρα μου, ως οδηγός, αλλά δεν μπορώ να κρύψω την πως η θέληση μου να επιστρέψω στην F1, ήταν τεράστια.

    Ήταν μία εύκολη απόφαση να επιστρέψω με την Renault, καθώς έχω εντυπωσιαστεί από τις φιλοδοξίες της ομάδας. Τώρα ανυπομονώ να παίξω σημαντικό ρόλο στο να πιέσω την ομάδα για την καλύτερη θέση στο γκριντ», ήταν τα λόγια του Ράικονεν.

    Ενθουσιασμένος εμφανίστηκε και ο πρόεδρος της Renault, Τζέραρντ Λόπες:

    «Όλη τη χρονιά λέγαμε πως η ομάδα μας θα γυρίσει σελίδα. Στα... παρασκήνια έχουμε δουλέψει πολύ για να δημιουργήσουμε καλές υποδομές, ώστε να είμαστε έτοιμοι να ανταγωνιστούμε σε υψηλό επίπεδο.

    Η ανακοίνωση της επιστροφής του Κίμι, μας δίνει κάνει ακόμη πιο ισχυρούς υποψήφιους για το μέλλον. Φυσικά, όλοι ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή», ανέφερε ο πρόεδρος της ομάδας.

    Ο Ράικονεν εγκατέλειψε το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 το 2009, για το WRC και την θυγατρική ομάδα της Citroen, έχοντας πανηγυρίσει μόνο έναν Παγκόσμιο τίτλο, το 2007 με τη Ferrari.

    aek365.gr
    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Τρι 29 Νοε 2011, 13:31

    Φιλανδός ο ραικονεν κι οχι πολωνός λάθος του συντάκτη...δεν έκανε τίποτα σπουδαίο στο WRC φετος αρκετά καλός πιλότος στην F1 οσο αγωνίστηκε για μένα μέσα στους 10 καλύτερους αλλά εχει κλειστοφοβικές τάσεις οταν απειλήται...μονος του είναι μηχανή μπορεί να σπάσει όλα τα ρεκορ..."παιδι" του μικα χακινεν οδηγού μερτσεντες στο DTM...αυτός τον έβαλε στη F1..

    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Κυρ 24 Ιουν 2012, 15:47

    Μεγάλη νίκη για αλόνσο και ferrari σήμερα στη βαλένθια της ισπανίας.Ειναι πολύ πιό ευκολο να πάρεις συνέντευξηαπο τον ομπάμα παρά απο το αφεντικό της σκουντερίας νικολα τοπαζης όπως χαρακτηρισε το γαλλικόγερμανικό motors.παρόλαυτα σε 3 λεπτη συνέντευξη στον αλφα και στον τάκη πουρναράκη δήλωσε στα ελληνικά αυτή τη φορά οτι η φεραρι περνάει μια μεγάλη κρίση και δουλέυει για να πρωταγωνιστήσει σε 2 χρόνια απο τώρα...

    Μήπως θα πάει στη μερτσέντες που του δίνουν τα πάντα για να έχουν δικό τους μοντέλο σα τη φεράρι σασί και κινητήρα μαζί?Λέω μήπως..θα δείξει
    Αν πάει θα ειναι ο μεγαλύτερος ελληνας μαλάκας


    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Πεμ 02 Αυγ 2012, 16:17

    Αρχισε πάλι τα παλαβά η σκουντερία? Formula 1 35599
    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Τετ 05 Σεπ 2012, 14:18

    Κυριακή 9/8 Gp monza γρήγορη πίστα,δεν ευνοεί τη φεράρι στις τελικές και φρένο στροφή στη μισή πίστα.Συνήθως οι Ιταλοί σ αυτή τη πίστα παρουσιάζουν ενα άλλο μοντέλο..
    Για να δούμε..μετά τη προηγούμενη "δολοφονία"


    alonzo winner
    magakos
    magakos
    Administrator
    Administrator


    Μηνύματα : 1829
    Ηλικία : 50
    Πόλη : Καβάλα
    Μέλος από : 16/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από magakos Πεμ 06 Σεπ 2012, 09:53

    Τρέλανε μας ρε Αλόνσο.... Very Happy
    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Δευ 10 Σεπ 2012, 14:39

    GP Monza παρότι ξεκίνησε απο τη 10η ανοιξε σαμπάνια.Στον φετελ που τον γουστάρω πρέπει στο μίγμα υγρών που πίνει κατα τη διάρκεια του αγώνα να του βάζουν και αλκοόλ Laughing

    Μπροστά ο φερντινάρδος με αρκετή διαφορά.Μπορεί και πρέπει να τη διατηρήσει η σκουντερία ...


    dimitris7
    dimitris7
    Vip Member
    Vip Member


    Μηνύματα : 1324
    Ηλικία : 43
    Πόλη : Αγρίνιο
    Μέλος από : 21/01/2010

    Formula 1 Empty Απ: Formula 1

    Δημοσίευση από dimitris7 Δευ 10 Σεπ 2012, 14:50

    Και κάτι που ξέχασα λόγω διακοπών.Δηλώσεις αλόνσο μετά το GP Hockenheim στο νικι λάουντα.

    Είναι πολύ καλό που κερδίσαμε εδώ.Ενα Ιταλικό αυτοκίνητο με Ελληνα σχεδιαστή και Ισπανό οδηγό...

    ');}//]]>
    Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 22 Νοε 2024, 13:36