Προσαρμόζεται στις συνθήκες του δρόμου
Ένα λάστιχο εφοδιασμένο με ηλεκτρονικούς αισθητήρες που αναγνωρίζουν τις μεταβολές του οδοστρώματος, είτε πρόκειται για άσφαλτο, είτε για χωματόδρομο, ανάλογα με το αν έχει ήλιο, βρέχει ή χιονίζει ανέπτυξαν γερμανοί επιστήμονες.
Το «έξυπνο» ελαστικό προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες -υψώνεται ή πλαταίνει- ενώ το όχημα βρίσκεται εν κινήσει, χωρίς ο οδηγός να πρέπει να σταματήσει ή να επέμβει ο ίδιος με κάποιο τρόπο.
Έτσι, οι οδηγοί δεν χρειάζεται να «φοράνε» στο οχήματά τους άλλα ελαστικά το καλοκαίρι και άλλα το χειμώνα, ιδίως στις περιοχές όπου βρέχει ή παγώνουν οι δρόμοι συχνά. Το αυτο-προσαρμοζόμενο ελαστικό θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και σε όσους κάνουν πολύ μακρινά ταξίδια, στη διάρκεια των οποίων αντιμετωπίζουν τελείως διαφορετικές καιρικές συνθήκες.
Πάντως το πρωτοποριακό ελαστικό, για το οποίο έχει κατατεθεί η σχετική πατέντα κατοχύρωσης των εμπορικών δικαιωμάτων του, βρίσκεται ακόμα στη φάση της ανάπτυξης και των δοκιμών και απέχει πολύ από το να θεωρηθεί ολοκληρωμένο προϊόν. Η έρευνα εστιάζεται κυρίως στα υλικά που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο κινητά μέρη του προφίλ του ελαστικού.
newsbeast.gr
Ένα λάστιχο εφοδιασμένο με ηλεκτρονικούς αισθητήρες που αναγνωρίζουν τις μεταβολές του οδοστρώματος, είτε πρόκειται για άσφαλτο, είτε για χωματόδρομο, ανάλογα με το αν έχει ήλιο, βρέχει ή χιονίζει ανέπτυξαν γερμανοί επιστήμονες.
Το «έξυπνο» ελαστικό προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες -υψώνεται ή πλαταίνει- ενώ το όχημα βρίσκεται εν κινήσει, χωρίς ο οδηγός να πρέπει να σταματήσει ή να επέμβει ο ίδιος με κάποιο τρόπο.
Έτσι, οι οδηγοί δεν χρειάζεται να «φοράνε» στο οχήματά τους άλλα ελαστικά το καλοκαίρι και άλλα το χειμώνα, ιδίως στις περιοχές όπου βρέχει ή παγώνουν οι δρόμοι συχνά. Το αυτο-προσαρμοζόμενο ελαστικό θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και σε όσους κάνουν πολύ μακρινά ταξίδια, στη διάρκεια των οποίων αντιμετωπίζουν τελείως διαφορετικές καιρικές συνθήκες.
Πάντως το πρωτοποριακό ελαστικό, για το οποίο έχει κατατεθεί η σχετική πατέντα κατοχύρωσης των εμπορικών δικαιωμάτων του, βρίσκεται ακόμα στη φάση της ανάπτυξης και των δοκιμών και απέχει πολύ από το να θεωρηθεί ολοκληρωμένο προϊόν. Η έρευνα εστιάζεται κυρίως στα υλικά που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο κινητά μέρη του προφίλ του ελαστικού.
newsbeast.gr