Τέρμα στα σκασμένα λάστιχα
Η Bridgestone έχει εφεύρει μια μορφή ελαστικού που χρησιμοποιεί μία «φανταχτερή» θερμοπλαστική ρητίνη ως μια εσωτερική δομή υποστήριξης αντί για αέρα.
Δηλαδή, αντί να είναι γεμάτο με αέρα τα ελαστικά θα έχουν σταθερές ακτίνες για να υποστηρίζουν το βάρος του εκάστοτε οχήματος, που σημαίνει τέλος στα τρυπήματα, στα σκασμένα λάστιχα και στους ελέγχους για σωστή πίεση ελαστικών.
Ο σχεδιασμός χρειάζεται κάποιες μικροαλλαγές ώστε να αποφευχθεί η προσκόλληση ξένων σωμάτων ανάμεσα στις ακτίνες, ωστόσο η όλη ιδέα σίγουρα θα χαροποιήσει αρκετούς, ειδικά όσους έχουν ξεμείνει σε καμιά ερημιά περιμένοντας την οδική βοήθεια, σε περίπτωση που δεν είχαν ρεζέρβα και φυσικά όλους όσους χρειάστηκαν ώρες μέχρι να καταφέρουν να αλλάξουν λάστιχο.
Προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ελπίζουμε τουλάχιστον να κάνουν την εμφάνισή τους στο άμεσο μέλλον.
proho.gr
Η Bridgestone έχει εφεύρει μια μορφή ελαστικού που χρησιμοποιεί μία «φανταχτερή» θερμοπλαστική ρητίνη ως μια εσωτερική δομή υποστήριξης αντί για αέρα.
Δηλαδή, αντί να είναι γεμάτο με αέρα τα ελαστικά θα έχουν σταθερές ακτίνες για να υποστηρίζουν το βάρος του εκάστοτε οχήματος, που σημαίνει τέλος στα τρυπήματα, στα σκασμένα λάστιχα και στους ελέγχους για σωστή πίεση ελαστικών.
Ο σχεδιασμός χρειάζεται κάποιες μικροαλλαγές ώστε να αποφευχθεί η προσκόλληση ξένων σωμάτων ανάμεσα στις ακτίνες, ωστόσο η όλη ιδέα σίγουρα θα χαροποιήσει αρκετούς, ειδικά όσους έχουν ξεμείνει σε καμιά ερημιά περιμένοντας την οδική βοήθεια, σε περίπτωση που δεν είχαν ρεζέρβα και φυσικά όλους όσους χρειάστηκαν ώρες μέχρι να καταφέρουν να αλλάξουν λάστιχο.
Προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ελπίζουμε τουλάχιστον να κάνουν την εμφάνισή τους στο άμεσο μέλλον.
proho.gr